• صفحه اصلی
  • اختصاصی
  • اخبار
    • سیاست
    • اقتصاد
    • جامعه
    • ورزشی
    • بین‌الملل
      • جهان اسلام
        • جبهه مقاومت
        • بیداری اسلامی
      • جهان غرب
    • فرهنگ، هنر و رسانه
      • زیست پلاس
    • شبکه‌های اجتماعی
    • زنان و خانواده
    • جبهه انقلاب
      • افراد و فعالین
      • موسسات
      • رویدادها
      • محصولات
    • اخبار جعلی
      • راستی‌آزمایی
      • گزارش تحقیقی
    • فیلم
      • نصر تی‌وی
    • عکس
    • صدا
      • حسینیه نوا خبر۲۴
    • پژوهشکده رایانما خبر۲۴
  • تلویزیون
  • رادیو
Menu
  • صفحه اصلی
  • اختصاصی
  • اخبار
    • سیاست
    • اقتصاد
    • جامعه
    • ورزشی
    • بین‌الملل
      • جهان اسلام
        • جبهه مقاومت
        • بیداری اسلامی
      • جهان غرب
    • فرهنگ، هنر و رسانه
      • زیست پلاس
    • شبکه‌های اجتماعی
    • زنان و خانواده
    • جبهه انقلاب
      • افراد و فعالین
      • موسسات
      • رویدادها
      • محصولات
    • اخبار جعلی
      • راستی‌آزمایی
      • گزارش تحقیقی
    • فیلم
      • نصر تی‌وی
    • عکس
    • صدا
      • حسینیه نوا خبر۲۴
    • پژوهشکده رایانما خبر۲۴
  • تلویزیون
  • رادیو
صفحه اصلی اخبار جامعه

پارک در پیاده‌راه بیشترین تخلف ثبت‌شده در سامانه راهور ۱۲

. معاونت اجتماعی پلیس راهور فراجا گفت:پارک در پیاده‌راه بیشترین تخلف ثبت‌شده در سامانه راهور ۱۲۰ است

۲۱ آبان ۱۴۰۳
در اخبار, جامعه
پارک در پیاده‌راه بیشترین تخلف ثبت‌شده در سامانه راهور ۱۲

به گزارش خبر۲۴، در راستای ایجاد بسترهای ارتباطی گسترده‌تر و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، پلیس راهور فراجا با راه‌اندازی سامانه‌ای در پیام‌رسان سروش به آدرس prahvar۱۲۰@، امکان گزارش‌دهی مستقیم و ارتباط نزدیک‌تر مردم با پلیس را فراهم کرده است.

این سامانه با هدف دریافت نظرات، گزارش‌ها و اعلام تخلفات طراحی شده تا مردم بتوانند به راحتی با پلیس در تماس باشند. سرهنگ سیروس حسن‌زاده، معاونت اجتماعی پلیس راهور فراجا درباره این اقدام جدید اظهار داشت: پلیس راهور با توجه به درخواست‌های مردمی برای ایجاد بستر ارتباطی مستقیم، اقدام به راه‌اندازی این سامانه در پیام‌رسان سروش کرده است. از این طریق، تمامی گزارشات مردمی شامل ایده‌ها، پیشنهادها، تخلفات رانندگی، وضعیت ترافیک و درخواست‌های رسیدگی به مشکلات ترافیکی به‌صورت لحظه‌ای دریافت می‌شود.

پس از بررسی فوری هر گزارش، اقدامات لازم انجام خواهد شد. وی همچنین با اشاره به گزارش‌های مردمی عنوان کرد: تا این لحظه، بیشترین گزارشات و درخواست‌ها که از سوی مردم به‌ویژه پایتخت‌نشینان به این بستر ارسال شده، شامل تخلفات مرتبط با پارک خودروها در پیاده‌راه‌ها، پارک جلوی درب منازل و یا حرکت خودروها در خلاف جهت مسیر است.

هدف از راه‌اندازی این سامانه، جلب رضایت‌مندی بیشتر مردم و کاهش موانع ارتباطی است تا بتوانیم با دریافت نظرات و پیشنهادهای مردمی، کیفیت ارائه خدمات پلیس راهور را بهبود بخشیم و پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم. پلیس راهور به‌صورت مستمر و با بهره‌گیری از این اطلاعات، اقداماتی برای کاهش این تخلفات و ارتقای ایمنی معابر درون شهری و برون شهری را انجام می‌دهد.

منبع: مهر

مطالب مرتبط

عملیات سپاه علیه ۵ جاسوس اسرائیل در خاش
سیاست

هر تجاوزی فروپاشی رژیم صهیونستی را شتاب می‌دهد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
نخستین پرواز فرودگاه تبریز پس از بازسازی
جامعه

نخستین پرواز فرودگاه تبریز پس از بازسازی

۱۴ تیر ۱۴۰۴
حضور قالیباف و مخبر در عزاداری روز تاسوعا
سیاست

حضور قالیباف و مخبر در عزاداری روز تاسوعا

۱۴ تیر ۱۴۰۴
دسته عزاداران دانشگاه تهران صحنه‌ی تجدید پیمان با رهبر انقلاب شد
جامعه

دسته عزاداران دانشگاه تهران صحنه‌ی تجدید پیمان با رهبر انقلاب شد

۱۴ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
تلگرام
اینستاگرام
سروش پلاس
بله
ایتا
آپارات
یوتیوب

کلیه حقوق برای خبر۲۴ محفوظ است

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • socials
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • صفحه اصلی

© 2025 جی نیوز - تمامی حقوق برای سایت راست چین و علی عاشوری محفوظ می باشد.