• صفحه اصلی
  • اختصاصی
  • اخبار
    • سیاست
    • اقتصاد
    • جامعه
    • ورزشی
    • بین‌الملل
      • جهان اسلام
        • جبهه مقاومت
        • بیداری اسلامی
      • جهان غرب
    • فرهنگ، هنر و رسانه
      • زیست پلاس
    • شبکه‌های اجتماعی
    • زنان و خانواده
    • جبهه انقلاب
      • افراد و فعالین
      • موسسات
      • رویدادها
      • محصولات
    • اخبار جعلی
      • راستی‌آزمایی
      • گزارش تحقیقی
    • فیلم
      • نصر تی‌وی
    • عکس
    • صدا
      • حسینیه نوا خبر۲۴
    • پژوهشکده رایانما خبر۲۴
  • تلویزیون
  • رادیو
Menu
  • صفحه اصلی
  • اختصاصی
  • اخبار
    • سیاست
    • اقتصاد
    • جامعه
    • ورزشی
    • بین‌الملل
      • جهان اسلام
        • جبهه مقاومت
        • بیداری اسلامی
      • جهان غرب
    • فرهنگ، هنر و رسانه
      • زیست پلاس
    • شبکه‌های اجتماعی
    • زنان و خانواده
    • جبهه انقلاب
      • افراد و فعالین
      • موسسات
      • رویدادها
      • محصولات
    • اخبار جعلی
      • راستی‌آزمایی
      • گزارش تحقیقی
    • فیلم
      • نصر تی‌وی
    • عکس
    • صدا
      • حسینیه نوا خبر۲۴
    • پژوهشکده رایانما خبر۲۴
  • تلویزیون
  • رادیو
صفحه اصلی اخبار فرهنگ، هنر و رسانه

تبلیغ هولوکاست با دوبله اختصاصی فارسی!

سکوی فیلم‌نت در اقدامی عجیب یک فیلم سینمایی با محتوای تبلیغ هولوکاست را دوبله اختصاصی کرده و برای مخاطبان پخش می‌کند.

۳۰ دی ۱۴۰۳
در اخبار, فرهنگ، هنر و رسانه
تبلیغ هولوکاست با دوبله اختصاصی فارسی!

به گزارش خبر۲۴، فیلم A Real Pain به کارگردانی جسی آیزنبرگ، داستانی با محوریت کشف هویت یهودی و مواجهه با گذشته تاریخی است. این فیلم که در ورشو لهستان و حول تجربه دو شخصیت اصلی در تلاش برای فهم ریشه‌های خود ساخته شده، به شکلی زیرکانه تلاش می‌کند یهودیت را به‌عنوان عنصر هویت‌بخش و بنیادین برای نسل‌های جدید معرفی کند.

محتوای فیلم از طریق سفری درونی و بیرونی که شخصیت‌ها تجربه می‌کنند، به موضوع یهودیت و هولوکاست می‌پردازد. این اثر تلاش دارد تا با بازگشت به خاطرات تاریخی، پیوندی میان گذشته تلخ و هویت فردی برقرار کند. کارگردان با انتخاب لهستان، یکی از مراکز اصلی وقایع هولوکاست، فضایی برای برجسته کردن رنج یهودیان ایجاد کرده است.

به گفته منتقدان و سازندگان این فیلم به‌عنوان ابزاری برای تبلیغ یهودیت و هولوکاست تولید شده‌است. در واقع می‌توان گفت یکی از آثار مشهور تبلیغی در سینمای جهان است. تمرکز بر میراث هولوکاست، جایگاه فرهنگی و احساسی یهودیت در روایت، و همچنین بازآفرینی حس همبستگی بخشی از اهداف تبلیغاتی فیلم است. حال اینکه چطور مدیران سکوی فیلم‌نت از آن بی خبر بوده‌اند جای تعجب دارد.

یا شاید هم انتخابشان پرداخت به این فیلم بوده که آن را به صورت اختصاصی دوبله کرده و در بخش دوبله اختصاصی خود قرار داده‌اند. اگر بگوییم از محتوای آن به صورت سهوی بی اطلاع بوده، حتما در فرآیند دوبله باید از آن با خبر می‌شده است و همین موضوع شائبه عمدی بودن آن را بیشتر می‌کند. باید دید مسئولیت این اقدام با چه کسی است و پاسخ مدیران این سکوی تولید محتوا چه پاسخی دارند.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط

ورود پلیس فتا به تبلیغ عمل “تغییر رنگ چشم” و آمپول‌های لاغری
اخبار

ورود پلیس فتا به تبلیغ عمل “تغییر رنگ چشم” و آمپول‌های لاغری

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
نرخ خرید تضمینی گندم ۱۴۰۵-۱۴۰۴ تا پایان خرداد تعیین می‌شود
اخبار

نرخ خرید تضمینی گندم ۱۴۰۵-۱۴۰۴ تا پایان خرداد تعیین می‌شود

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
سه پروژه ملی ارتباطات در روز جهانی ارتباطات افتتاح شد
اخبار

سه پروژه ملی ارتباطات در روز جهانی ارتباطات افتتاح شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
فروش داروهای کودکان در فروشگاه‌های سیسمونی
اخبار

فروش داروهای کودکان در فروشگاه‌های سیسمونی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
تلگرام
اینستاگرام
سروش پلاس
بله
ایتا
آپارات
یوتیوب

کلیه حقوق برای خبر۲۴ محفوظ است

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • صفحه اصلی

© 2025 جی نیوز - تمامی حقوق برای سایت راست چین و علی عاشوری محفوظ می باشد.